A Lechner Tudásközpont ünnepi nyitvatartási rendje

A személyes ügyfélszolgálat december 22. és január 8. között zárva tart

A 369/2022. (IX. 29.) Korm. rendeletben előírt kormányzati igazgatási szünethez igazodva a Lechner Tudásközpont személyes ügyfélszolgálatai 2022. december 22. és 2023. január 8. között zárva tartanak, január 2–8. között a postai úton érkezett küldemények feldolgozása is szünetel.

December 22. és január 8. között a Lechner Tudásközpont Budafoki úti épülete, valamint a Bosnyák téri telephely geodéziai és ingatlan-nyilvántartási személyes ügyfélszolgálata is zárva tart – igazodva a 369/2022. (IX. 29.) Korm. rendeletben előírt kormányzati igazgatási szünethez. A telefonos ügyfélszolgálatok a két ünnep között és január 2-től a megszokott módon, a normál nyitvatartási időben működnek.

A postai úton érkezett küldemények feldolgozása 2023. január 2–8. között szünetel. Az elektronikus úton (hivatali kapun, cégkapun, valamint e-mailben) érkező küldeményeket az intézkedés nem érinti, ezeket a Lechner Tudásközpont kollégái a szokott rend szerint fogadják. A postai úton beérkezett küldemények feldolgozása, valamint a postai kiküldések 2023. január 9-től folytatódnak a megszokottak szerint.

A Lechner Tudásközpont által kezelt legtöbb földmérési téradat ebben az időszakban is zavartalanul rendelhető a www.geoshop.hu geoportálon keresztül. Téradatszolgáltatással kapcsolatban a teradatszolgaltatas@lechnerkozpont.hu címen, vagy a +36 70 680 9847 telefonszámon lehet további tájékoztatást kérni.

A hatósági bizonyítvány iránti kérelem kitölthető, illetve leadható munkanapokon 8 és 13 óra között a Bosnyák téri telephely (1149 Budapest, Bosnyák tér 5.) főportáján, amely megközelíthető a Bosnyák téri templom felől.

Ingatlantulajdon fennállásáról szóló hatósági bizonyítvánnyal és a TAKARNET Földhivatali Információs Rendszerrel kapcsolatos ügyekben a Lechner kollégái elsősorban az info@takarnet.hu email címen várják a megkereséseket. Rendkívüli esetben, munkanapokon 8 és 16 óra között, amennyiben a TAKARNET központi telefonos elérhetőségen (+36-1-460-1310) ügyintéző nem jelentkezik be, a következő telefonszám hívható +36-30-887-6140.

A www.foldhivatal.hu portálon az ügyfélkapu segítségével elérhető Földhivatal Online szolgáltatás az ünnepi nyitvatartás idején is zavartalanul rendelkezésre áll, helyrajzi szám, vagy cím alapján lehetőség van:

  • Tulajdoni lap első részének díjmentes lekérdezésére (évi 20 db)
  • E-hiteles és nem hiteles tulajdoni lap másolat igénylésére (teljes vagy szemle)
  • Nem hitelesített térképmásolat igénylésére
  • Díjmentes társasházi információk kérésére
  • Ügyintézési folyamat követésére (az ügyszám ismeretében)
  • Egyszerűsített földmérési adatszolgáltatás megrendelésére a földhivataltól

A GNSSnet.hu szolgáltatás 2022. december 22. és 2023. január 8. között is folyamatosan működik. A Tudásközpont a felhasználótámogatói ügyeleti szolgáltatása ebben az időszakban is elérhető, a support@gnssnet.hu e-mail címen, valamint a +36-30-867-2570 számon.