sz2020_fb.png

Az állampolgári ügyintézés lehetőségeinek szélesítése

Konzorciumvezető: Lechner Nonprofit Kft.
Konzorciumi tag: Miniszterelnökség, Budapest Főváros Kormányhivatala
Projekt azonosítószáma: KÖFOP-2.1.7-VEKOP-18-2021-00001
Projekt címe: Az állampolgári ügyintézés lehetőségeinek szélesítése
Felhívás keretösszege: 7 197 000 000 forint
Támogatás összege: 7 197 000 000 forint
Támogatás mértéke: 100%
Projekt kezdő dátuma: 2021.01.01.
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2023.09.30.

A projekt átfogó célja, hogy előkészítse a kormányhivatalok működése, a területi közigazgatás tervezett fejlesztései, az ügyintézés lehetőségeinek szélesítése és a Jó Állam Projekt Mutatók mérése területén a 2021-2027-es tervezési időszakra tervezett és esedékes informatikai és működési fejlesztéseket azok gyorsabb, hatékonyabb, és eredményesebb megvalósítása érdekében. Cél továbbá az eddig megvalósuló, illetve folyamatban lévő közigazgatási fejlesztések egységes lehatárolása, és az ezekhez, valamint az azonosított hivatali és állampolgári igényekhez illeszkedés mentén magas szintű stratégiai és koncepcionális dokumentáció, javaslatcsomag és segédanyag kidolgozása. A projekt koncepcionális alapot fog nyújtani a jövőbeli fejlesztési projektek számára az egyes érintett területeken illetve bizonyos esetekben a közigazgatásban átfogóan. A későbbiekben a koncepciók alapján bevezetésre kerülő módszertanok, folyamatok, fejlesztések célcsoportjai közvetlenül a fővárosi és megyei kormányhivatalok, valamint a járási hivatalok kormánytisztviselői, közvetve minden kormányhivatalban, kormányablakban ügyet intéző állampolgár.

A projekt 2022. 01. 03-tól megvalósításra vonatkozó hatályos Támogatási Szerződéssel rendelkezik.

A projekt támogatási szerződése és mellékletei

A projektben külső vállalkozókkal kötött szerződések összefoglaló adatai

Szerződések 1

Szerződések 2