Különdíjat kapott a Lechner Tudásközpont az Év Honlapja pályázaton
Az építészet híreinek közvetítéséért
16. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat, melyen különdíjat kapott a Lechner Tudásközpont weboldala. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 201 nevezés érkezett.
A díjátadóra november 15-én a Magyar Marketing Szövetség konferenciájának első estéjén került sor a Park Inn by Radisson Hotelben. Varga Edit (MTVA) és Varga István, a pályázat alapítója, valamint Dr. Eszes István (zsűrielnök) ünnepélyes keretek között hirdették ki az idei nyerteseket.
„Minden vállalkozás példát vehet az idei nyertesekről, hiszen ők azok, akik most 2017-ben maradandót alkottak! A jövő egyértelműen az egyedi, kreatív technológiai és marketingkommunikációs megoldásokban van. A közösség ereje óriási dolgokra képes! Érdemes ezt (ki)használva dolgozniuk a marketingeseknek!” - mondta Varga István, a pályázat alapítója.
A pályázatra egyébként a legtöbb nevezés az e-kereskedelem (25), a szolgáltatás (18), illetve a B2B (13) kategóriába érkezett, de sok jó megoldás született például Márkasite kategóriában is. A Lechner Tudásközpont honlapja az építészeti tartalmak esztétikus, könnyen befogadható közvetítésével érdemelte ki a különdíjat a Kormányzat kategóriában. Az estről díjjal térhetett haza többek között a TelenorMyTV, a Simple alkalmazás, a Bónuszbrigád weboldala, az Inforadio.hu, de elismerést kapott Kaposvár és Székesfehérvár városának honlapja, valamint a Vöröskereszt és a Greenpeace weboldala is. 2017 abszolút Év Honlapja győztese a Korszakalkotók mecénás program (UniCredit Bank Hungary) lett. A Közönség díjat több mint 3000 szavazattal a FaszaCuccok.hu weboldal nyerte. Az Internet Kultúra Fővárosa díjat pedig ismét, immáron negyedik alkalommal Debrecen városa tudhatja magáénak!
A díjazottak teljes listája itt érhető el.
Gratulálunk a nyerteseknek!
Borítókép: Az Év Honlapja 2017