Költözik a Lechner személyes ügyfélszolgálata
Júniustól a Bosnyák térről a Budafoki út 59-be kerül át a személyes ügyfélfogadás
Költözés miatt megváltozik a Lechner Tudásközpont személyes ügyfélszolgálatának megszokott helyszíne. Az ügyfélszolgálat elköltözik a Bosnyák térről a 1111 Budapest, Budafoki út 59. szám alá. A megszokott szolgáltatások június 2-től az új helyszínen, de a megszokott munkarendben érhetők el.
A Lechner Tudásközpont Bosnyák téri geodéziai és ingatlan-nyilvántartási személyes ügyfélszolgálata elköltözik. A megszokott, Bosnyák téri helyszínen 2025. május 30-ig fogadják az ügyfeleket a munkatársak. A megújult ügyfélszolgálat 2025. június 2-től a 1111 Budapest, Budafoki út 59. szám alatt várja az ügyfeleket.
Az új helyszín könnyedén megközelíthető villamosokkal, buszokkal, metróval. A 4-es villamos Budafoki út/Szerémi sor, vagy a 6-os villamos Karinthy Frigyes úti megállójából, a 133E busz Budafoki út megállójából, és az M4 metróval is, akár a Móricz Zsigmond körtér, akár Újbuda központ megállótól, 750 méteres sétával.
Június 2-től az ügyfélszolgálat, készpénz fizetési lehetőség nélkül, de a szokott nyitvatartással, munkanapokon 8:30 és 12:30 között üzemel. Az elektronikus úton – hivatali kapun, cégkapun, valamint e-mailben – érkező küldeményeket a Lechner Tudásközpont kollégái a szokott rend szerint fogadják.
A geodéziai és ingatlan-nyilvántartási ügyek esetében személyes ügyfélszolgálaton történő adatszolgáltatáshoz 2025. június 2-tól időpont-egyeztetés szükséges a honlapunkon megadott kapcsolattartóval. A Lechner Tudásközpont által kezelt legtöbb földmérési téradat továbbra is zavartalanul rendelhető a www.geoshop.hu geoportálon keresztül. Téradatszolgáltatással kapcsolatban az teradatszolgaltatas@lechnerkozpont.hu címen lehet további tájékoztatást kérni.
A jövőben a hatósági bizonyítvány iránti kérelem beadása és a bizonyítvány átvétele is a 1111 Budapest, Budafoki út 59. szám alatt történik. Ingatlantulajdon fennállásáról szóló hatósági bizonyítvánnyal kapcsolatban a hb@lechnerkozpont.hu email címen érdeklődhet. A hatósági bizonyítvány kezdeményezésének leggyorsabb és legegyszerűbb intézési módja az e-papír.
A TAKARNET Földhivatali Információs Rendszerrel kapcsolatos ügyekben elsősorban az info@takarnet.hu email címen várják a megkereséseket, illetve telefonon hétfőtől csütörtökig 8:00–16:00 óra között, valamint pénteken 8:00–13:00 óra között a +36 1 884 2599 számon.
Online ügyintézéshez javasoljuk a Földhivatal Online szolgáltatást, amely elérhető a www.foldhivatal.hu weboldalról.
Ügyfélkapus+ vagy DÁP-os belépés után helyrajzi szám vagy cím alapján lehetőség van:
- Tulajdoni lap első részének díjmentes lekérdezésére (havi 20 db)
- E-hiteles tulajdoni lap másolat igénylésére (teljes vagy szemle)
- E-hiteles térképmásolat igénylésére
- Díjmentes társasházi információk kérésére
- Ingatlan-nyilvántartási ügyintézési folyamat követésére (az ügyszám ismeretében)
- Egyszerűsített földmérési adatszolgáltatás megrendelésére a földhivataltól (regisztrált földmérők részére)