Ingatlan-nyilvántartási rendszertámogató
Cégünk országos e-közigazgatási rendszereket fejleszt és üzemeltet.
„Célunk, hogy a közigazgatást támogató informatikai megoldásaink az emberek és vállalkozások életének nem akadályozó, hanem támogató része legyen”.
Számunkra fontos, hogy jól érezzük magunkat miközben dolgozunk és kellemes legyen a munkakörnyezet. Segítjük a munkatársak fejlődését képzéssel, mentorálással, nyitottak vagyunk az új ötletekre és szeretünk tanulni, leginkább egymástól.
Milyen feladatokban számítunk a szakértelmedre?
- Az E-Ing rendszer felhasználóinak szakmai irányú támogatása (földhivatali ügyintézők, ügyvédek, állampolgárok, stb.) a földügyi folyamatok működése és a vonatkozó jogszabályi környezet szerint (L2 support keretein belül) a támogatási feladathoz alkalmazott SMAX ticketing rendszer bejelentései alapján
- Kapcsolattartás a Lechner Tudásközpont elsővonalbeli támogatásával (L1 support), illetve a rendszer fejlesztői szintű támogató csoportjával (L3 support)
- A rendszer új verzióinak tesztelése, tesztelési dokumentációk készítése
- Részvétel a rendszer fejlesztéseinek specifikálásban
- A támogatási események dokumentálása az SMAX ticketing rendszerben
Szükséges a pozíció betöltéséhez:
- Informatikai szakirányú végzettség és szakmai gyakorlat
- Közigazgatási és földügyi, ingatlan-nyilvántartási alapismeretek
- Oracle adatbázis és logelemzési ismeretek (Kibana)
Előnyt jelent a kiválasztás során:
- Folyamat szintű szemlélettel rendelkezel
- Jól dolgozol csapatban
Amit mi kínálunk:
- Versenyképes fizetés,
- Cafeteria rendszer keretében biztosított béren kívüli juttatás,
- Szakmai fejlődési lehetőség,
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség,
- Kihívásokkal teli, felelősségteljes, változatos feladatkör
Ha már látod is magad ebben a pozícióban, kérjük küldd el fényképes, bruttó bérigényedet is tartalmazó magyar nyelvű önéletrajzod a toborzas@lechnerkozpont.hu e-mail címre.
Az adatkezelési tájékoztatónkat itt éred el: allaspalyazatok-kapcsan-vegzett-adatkezelesrol.pdf (lechnerkozpont.hu)