Üzemeltetési és HelpDesk munkatárs

Ami elengedhetetlenül szükséges ehhez a munkához:

  • Középfokú iskolai végzettség,
  • 1-3 év szakmai tapasztalat.

Milyen feladatokban számítunk a szakértelmedre?

  • Rendszerüzemeltetés: alkalmazás üzemeltetése, a rendszer fizikai működtetésének és üzemeltetésének ellenőrzése,
  • Hibaelhárítás: bármilyen software, hardware stb. hiba esetén a hiba felderítése, ha lehetséges megoldása, ha nem a szolgáltatás valamilyen módon való biztosítása,
  • Szükség esetén a gyártói támogatást végző vállalkozóval való kapcsolat felvétel,
  • Felhasználó menedzsment: user felvétel, password változtatás, printing quota, változtatás, jogok menedzselése, disk hely menedzsment,
  • Alkalmazás menedzsment,
  • Applikációk konfigurálása és hozzáadása,
  • Applikációk kreálása,
  • A rendszerrel kapcsolatos projektek ellenőrzése, esetenként azoknak a végrehajtása,
  • Állandó kapcsolattartás a gyártói támogatást végző céggel,
  • A HelpDesk telefonos munkatárs megismertetése a rendszerrel, valamint minden új változást oktatni,
  • A HelpDeskre bejövő hívások megválaszolása olyan hibák esetén, amikor rendszerhibára lehet gyanakodni, illetve ember hiány esetén,
  • A feladatok átvétele a HelpDesk telefonos munkatársaktól, felettesektől.

Jól fogod magad érezni nálunk, ha:

  • Precíz és terhelhető vagy,
  • Nyitott vagy új dolgok megtanulására.

Amit mi kínálunk:

  • Határozatlan idejű munkaszerződést,
  • Cafeteria rendszer keretében biztosított béren kívüli juttatást,
  • Szakmai fejlődési lehetőséget,
  • Stabil hosszútávú munkalehetőséget,
  • Kihívásokkal teli, felelőségteljes, változatos feladatkört.

Ha már látod is magad ebben a pozícióban, kérjük küldd el fényképes, bruttó bérigényedet is tartalmazó magyar nyelvű önéletrajzod a toborzas@lechnerkozpont.hu e-mail címre.

Az adatkezelési tájékoztatónkat itt éred el: allaspalyazatok-kapcsan-vegzett-adatkezelesrol.pdf (lechnerkozpont.hu)