Üzemeltetési és HelpDesk munkatárs
Ami elengedhetetlenül szükséges ehhez a munkához:
- Középfokú iskolai végzettség,
- 1-3 év szakmai tapasztalat.
Milyen feladatokban számítunk a szakértelmedre?
- Rendszerüzemeltetés: alkalmazás üzemeltetése, a rendszer fizikai működtetésének és üzemeltetésének ellenőrzése,
- Hibaelhárítás: bármilyen software, hardware stb. hiba esetén a hiba felderítése, ha lehetséges megoldása, ha nem a szolgáltatás valamilyen módon való biztosítása,
- Szükség esetén a gyártói támogatást végző vállalkozóval való kapcsolat felvétel,
- Felhasználó menedzsment: user felvétel, password változtatás, printing quota, változtatás, jogok menedzselése, disk hely menedzsment,
- Alkalmazás menedzsment,
- Applikációk konfigurálása és hozzáadása,
- Applikációk kreálása,
- A rendszerrel kapcsolatos projektek ellenőrzése, esetenként azoknak a végrehajtása,
- Állandó kapcsolattartás a gyártói támogatást végző céggel,
- A HelpDesk telefonos munkatárs megismertetése a rendszerrel, valamint minden új változást oktatni,
- A HelpDeskre bejövő hívások megválaszolása olyan hibák esetén, amikor rendszerhibára lehet gyanakodni, illetve ember hiány esetén,
- A feladatok átvétele a HelpDesk telefonos munkatársaktól, felettesektől.
Jól fogod magad érezni nálunk, ha:
- Precíz és terhelhető vagy,
- Nyitott vagy új dolgok megtanulására.
Amit mi kínálunk:
- Határozatlan idejű munkaszerződést,
- Cafeteria rendszer keretében biztosított béren kívüli juttatást,
- Szakmai fejlődési lehetőséget,
- Stabil hosszútávú munkalehetőséget,
- Kihívásokkal teli, felelőségteljes, változatos feladatkört.
Ha már látod is magad ebben a pozícióban, kérjük küldd el fényképes, bruttó bérigényedet is tartalmazó magyar nyelvű önéletrajzod a toborzas@lechnerkozpont.hu e-mail címre.
Az adatkezelési tájékoztatónkat itt éred el: allaspalyazatok-kapcsan-vegzett-adatkezelesrol.pdf (lechnerkozpont.hu)