Ügyfélszolgálati munkatárs

Szeretsz emberekkel kommunikálni és nem riaszt vissza, ha munkád főleg telefonos kapcsolattartásból áll? Kérlek, olvass tovább, mert mi pont Téged keresünk!

Ami elengedhetetlenül szükséges ehhez a munkához:

  • Középfokú iskolai végzettség,
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.

Milyen feladatokban számítunk a szakértelmedre?

  • A felhasználók részére történő teljeskörű segítségnyújtás a számítógépek használatához, annak érdekében, hogy munkájukat, feladataikat megfelelően végezhessék,
  • A HelpDeskre bejövő hívások megválaszolása,
  • A HelpDesk e-mailjeire érkező problémák követése,
  • A feladatok továbbítása az üzemeltetők felé,
  • A feladatok elvégzésének követése és szükség esetén koordinálása,
  • A HelpDesk adatbázis karbantartása és napi jelentések nyomtatása az elvégzett és nem elvégzett munkákról, és továbbítása az osztályvezető felé,
  • Esetenként rábízott egyéb feladatok ellátása.

Milyen készségekre lesz szükséged ehhez a munkához?

  • Kiváló kommunikációs készség telefonon keresztül is,
  • Határozott, magabiztos fellépés,
  • Udvarias, türelmes, optimista hozzáállás.

Jól fogod magad érezni nálunk, ha:

  • Precíz és terhelhető vagy,
  • Rugalmasan állsz a feladatok mennyiségének időszakos változásához.

Amit mi kínálunk:

  • Határozatlan idejű munkaszerződést,
  • Cafeteria rendszer keretében biztosított béren kívüli juttatást,
  • Szakmai fejlődési lehetőséget,
  • Stabil hosszútávú munkalehetőséget,
  • Kihívásokkal teli, felelőségteljes, változatos feladatkört.

Ha már látod is magad ebben a pozícióban, kérjük küldd el fényképes, bruttó bérigényedet is tartalmazó magyar nyelvű önéletrajzod a toborzas@lechnerkozpont.hu e-mail címre.

Az adatkezelési tájékoztatónkat itt éred el: allaspalyazatok-kapcsan-vegzett-adatkezelesrol.pdf (lechnerkozpont.hu)