Ügyfélszolgálati munkatárs
Szeretsz emberekkel kommunikálni és nem riaszt vissza, ha munkád főleg telefonos kapcsolattartásból áll? Kérlek, olvass tovább, mert mi pont Téged keresünk!
Ami elengedhetetlenül szükséges ehhez a munkához:
- Középfokú iskolai végzettség,
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.
Milyen feladatokban számítunk a szakértelmedre?
- A felhasználók részére történő teljeskörű segítségnyújtás a számítógépek használatához, annak érdekében, hogy munkájukat, feladataikat megfelelően végezhessék,
- A HelpDeskre bejövő hívások megválaszolása,
- A HelpDesk e-mailjeire érkező problémák követése,
- A feladatok továbbítása az üzemeltetők felé,
- A feladatok elvégzésének követése és szükség esetén koordinálása,
- A HelpDesk adatbázis karbantartása és napi jelentések nyomtatása az elvégzett és nem elvégzett munkákról, és továbbítása az osztályvezető felé,
- Esetenként rábízott egyéb feladatok ellátása.
Milyen készségekre lesz szükséged ehhez a munkához?
- Kiváló kommunikációs készség telefonon keresztül is,
- Határozott, magabiztos fellépés,
- Udvarias, türelmes, optimista hozzáállás.
Jól fogod magad érezni nálunk, ha:
- Precíz és terhelhető vagy,
- Rugalmasan állsz a feladatok mennyiségének időszakos változásához.
Amit mi kínálunk:
- Határozatlan idejű munkaszerződést,
- Cafeteria rendszer keretében biztosított béren kívüli juttatást,
- Szakmai fejlődési lehetőséget,
- Stabil hosszútávú munkalehetőséget,
- Kihívásokkal teli, felelőségteljes, változatos feladatkört.
Ha már látod is magad ebben a pozícióban, kérjük küldd el fényképes, bruttó bérigényedet is tartalmazó magyar nyelvű önéletrajzod a toborzas@lechnerkozpont.hu e-mail címre.
Az adatkezelési tájékoztatónkat itt éred el: allaspalyazatok-kapcsan-vegzett-adatkezelesrol.pdf (lechnerkozpont.hu)