IT Üzleti elemző és rendszerszervező

Milyen feladatokban számítunk a szakértelmedre?

A cég által üzemeltetett és/vagy továbbfejlesztett informatikai (IT) rendszerek és szolgáltatások kapcsán közvetítés a felhasználók és az informatikai fejlesztő között, az igények specifikálása, pontosítása és rögzítse, valamint rendszerek tervezése, üzemeltethető módú fejlesztése. Feladatai közé tartozik:

  • Az ügyfél igényeinek, üzleti-jogi környezet megértése, dokumentációba való rögzítése
  • Rendszerelemzések készítése (igazgatási rendszerterv, követelményspecifikáció, valamint a logikai rendszerterv elkészítésében való részvétel)
  • Követelmények tisztázása, ügyfélinterjúk
  • Üzleti folyamatok elemzése, folyamatleírások, RACI adat- és adattranszformáció leírások és egyéb fejlesztéshez szükséges dokumentációk készítése
  • Követelményspecifikáció alapján tesztesetek, use-case-ek készítése
  • A rendszerben levő adatok, üzleti folyamatok ismerete, szakértői képviselete
  • A felhasználói követelmények informatikai megközelítésű leírása, kezelése
  • A rendszer üzemeltetési és fejlesztési folyamatainak naprakész ismerete, szakértői képviselete, dokumentációk frissítése, elemzések készítése
  • Az alkalmazás-architektúra szakértői szintű ismerete, hibafeltárás támogatása
  • Tesztelés támogatása

Szükséges a pozíció betöltéséhez:

  • Felsőfokú informatikai végzettség
  • 1-3 év informatikai fejlesztési-üzemeltetési tapasztalat
  • Üzleti folyamatok elemzésében való jártasság
  • Üzleti szempontú problémamegoldás
  • Rendszerszervezési, folyamatszervezési tapasztalat
  • Üzleti és technikai megközelítés
  • Gyakorlat komplex informatikai rendszerek fejlesztésében
  • Web alapú eljárások ismerete
  • Adatkezelési eljárások, adatbázis ismeretek
  • Jóváhagyott követelmények elemzése
  • Műszaki szempontú problémamegoldás
  • Erős informatikai ismeretek (SQL, adatmodellezés, hibakeresés)
  • Erős problémamegoldó és analitikus készség
  • Nagyvállalati informatikai folyamatok ismerete
  • Jó fogalmazókészség, kalkulációs képesség
  • Rugalmasság és alkalmazkodóképesség a változó igényekhez és környezethez

Előnyt jelent a kiválasztás során:

  • Ügyfélközpontú és eredményorientált attitűd
  • Magas minőségű munkavégzésre való törekvés
  • Kormányhivatali folyamatok ismerete, kiemelten az ingatlannyilvántartási folyamatok
  • Devops ismeretek
  • Háromrétegű alkalmazás architektúra ismerete
  • CI/CD folyamatok ismerete
  • ITIL ismeretek
  • Adatbázis kezelési ismeretek (Oracle, SQL, adatmodellezés, hibakeresés)
  • Üzemeltetési eszközök ismerete (Linux, monitoring eszközök)
  • Ingatlannyilvántartási folyamatok ismerete
  • Pénzügyi folyamatok, rendszerek ismerete
  • Szakmai angol nyelvtudás

További előnyt jelent szakosodásnál:

  • Ingatlannyilvántartási, földhasználati és földvédelmi folyamatok ismerete
  • Git, CI/CD pipeline tapasztalat, API technológia ismerete
  • Dynatrace APM, Prometheus, vagy más monitoring rendszer

Jól fogod magad érezni nálunk, ha:

  • Érdekel a térinformatika, az országos ingatlanvagyon kezelése
  • Precíz és terhelhető vagy
  • Nyitott vagy új dolgok megtanulására

Amit mi kínálunk:

  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség
  • Szakmai informatikai fejlődési lehetőség
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Cafeteria rendszer keretében biztosított béren kívüli juttatás
  • A közigazgatási folyamatok átfogó megismerésének lehetősége
  • Sportolás támogatása (ingyenes jóga, erősítő edzés helyben, fedett kerékpártároló)
  • Ingyenes, korlátlanul fogyasztható kávé, ásványvíz
  • Felelőségteljes, izgalmas, változatos feladatkör

Ha már látod is magad ebben a pozícióban, kérjük, küldd el fényképes magyar nyelvű és bruttó bérigényedet is tartalmazó önéletrajzodat a toborzas@lechnerkozpont.hu e-mail címre a megpályázott munkakör megnevezésével.