IT változás- és kiadásmenedzser

Milyen feladatokban számítunk a szakértelmedre?

A cég által üzemeltetett informatikai (IT) rendszerek és szolgáltatások kapcsán felmerülő szoftver- és konfiguráció-változások és kiadások (üzembe helyezések), valamint ehhez kapcsolódó szervezeti intézkedések, működésbeli folyamatok, szabályozások, eljárások tervezése, bevezetése, menedzselése, irányítása ITIL módszertanra építve. Felelős azért, hogy a változások és a kiadások az informatikai szolgáltatások minőségére minimális hatással legyenek.

  • A változáskezelési kérelmek besorolása és a szükséges dokumentumok elkészítése/elkészíttetése az érintett szakértők bevonásával
  • A változáskezelési kérelmek besorolása során az adott kérelemhez prioritás és kategória rendelése
  • A változáskezelési kérelmekhez tartozó kihatás és erőforrás becslés elkészítse/elkészíttetése az érintett szakértők bevonásával
  • A változtatás kivitelezésében, tesztelésében és beüzemelésében érintett személyek és szervezetek közötti koordinálás
  • Az üzembe helyezett változtatások ellenőrzése az érintett szakértők bevonásával
  • Rendszeresen jelentést kell készíteni minden vezetési szint számára a változáskezeléssel kapcsolatos tervezett, folyamatban lévő és elvégzett üzembe helyezésekről
  • A lefejlesztett és tesztelt, kiadás előtti szoftver termék minőségi ellenőrzése az érintett szakértők bevonásával, ami biztosítja a szoftver érvényességét és integritását
  • A kiadás dokumentációjának ellenőrzése az érintett szakértők bevonásával
  • Ha a kiadás előtti ellenőrzés eredménye megfelelő, a szoftver engedélyeztetésének koordinálása, ellenkező esetben a hibajavítások kezdeményezése
  • A kiadások telepítése és üzembe helyezése előtti felhasználói tájékoztatás koordinálása
  • A kiadási csomag telepítése és üzembe helyezése koordinálása
  • Adott IT rendszer üzemeltetési és fejlesztési folyamatainak naprakész ismerete
  • Beszerzések, szerződések változás- és kiadáskezelésre vonatkozó részeinek véleményezése, kialakítása

Szükséges a pozíció betöltéséhez:

  • Legalább felsőfokú iskolai végzettség
  • 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Szolgáltatásmenedzsment rendszer alapvető ismerete (JIRA, SMAX)
  • Nagyvállalati informatikai folyamatok ismerete
  • Windows és Office eszközök magas szintű ismerete
  • Jó fogalmazókészség, kalkulációs képesség

Előnyt jelent a kiválasztás során:

  • ITIL ismeretek, gyakorlat
  • SMAX rendszer ismerete
  • Git pipeline, CI/CD módszertan ismerete
  • Kormányhivatali rendszerek ismerete, kiemelten az ingatlannyilvántartási folyamatok
  • Gyártói minősítések, vizsgák (vagy annak megfelelő szaktudás)

További előnyt jelent szakosodásnál:

  • Ingatlannyilvántartási, földhasználati és földvédelmi folyamatok ismerete

Jól fogod magad érezni nálunk, ha:

  • Érdekel a térinformatika, az országos ingatlanvagyon kezelése
  • Precíz és terhelhető vagy
  • Nyitott vagy új dolgok megtanulására

Amit mi kínálunk:

  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség
  • Szakmai informatikai fejlődési lehetőség
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Cafeteria rendszer keretében biztosított béren kívüli juttatás
  • A közigazgatási folyamatok átfogó megismerésének lehetősége
  • Sportolás támogatása (ingyenes jóga, erősítő edzés helyben, fedett kerékpártároló)
  • Ingyenes, korlátlanul fogyasztható kávé, ásványvíz
  • Felelőségteljes, izgalmas, változatos feladatkör

Ha már látod is magad ebben a pozícióban, kérjük, küldd el fényképes magyar nyelvű és bruttó bérigényedet is tartalmazó önéletrajzodat a toborzas@lechnerkozpont.hu e-mail címre a megpályázott munkakör megnevezésével.